Bundan 1 ay kadar önce hiç bi sıkıntı yaşamadan random gmail üretirken şuan 1-2 taneyi zor açar oldum acaba diyorum sizlerde de mi böyle genel sorun mu var yoksa ben de bi sıkıntı var