Peki ne yapabilirim hocam şuan en mantıklı olarak vermesem olur mu? Ya da dediğim gibi pazartesi gününe randevu alıp önce nüfus sonra bulunduğum ilde ki icra müdürlüğüne gidip mal beyanı mı vereyim?
Vermemek diye bir seçenek yok Hapis cezası çıkabilir. Evet gidip elden vermen gerek ama ihmal etme