Deniyorum
Olmuyormuş

başka işlemler oluyor ama lazım olan kısım yok
Peki ne yapabilirim hocam şuan en mantıklı olarak vermesem olur mu? Ya da dediğim gibi pazartesi gününe randevu alıp önce nüfus sonra bulunduğum ilde ki icra müdürlüğüne gidip mal beyanı mı vereyim?