Adverio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklımı aldınız hocam E-devlet şifresi ile mi giriş yapayım yoksa e-devlet sayfası gelince oradan mı internet bankacılığını seçeyim? Eğer ikinci seçenek ise az önce onu yaptım o bahsettiğim hatayı verdi.


Değişmiş olabilir ben o şekilde yaptım diye hatırlıyorum