Adverio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deneyim hocam bağlanırım sorun yok daha garanti de gelmişti ev hacizine ama eve girmemişler 2 adet memur gelmiş kapıdan bakmış bizde tüm eşyalar tek ve temel ihtiyaç olduğu için öyle yazıp gitmişler.
Artık oda yok dikkat etmen gereken her hangi bir ödeme kabulü yapmaman. Eline para geçince direkt gidip nakit ödeme ile kapatırsın