Selam olsun,
Mağaza satışlarımız, internet satışlarımız ve diğer tüm işlerimiz durma noktasında.
Ağlayacak değilim zira önlemlerimi çoktan almıştım ama birçok tanıdık işletmesini kapattı ya da kapatmak üzere.
Henüz 2025 zamları bile gelmeden ki geldiğinde ne olacak tahmin etmek zor değil.
Ülkenin yarısı 17 bin TL maaş alırken geri kalan yarısı üç beş yukarısı alırken insanların para harcamasını beklemek tuhaf olur.
Kira mı versin, fatura mı ödesin, okul masrafları mı yoksa gıda mı?
Geriye parası kalsa zaten harcar ama kalan bir şey yok.
Temel ve zaruri ihtiyaçlar dışında kimsenin harcayacak parası yok ki onlara bile yetmez bir durumdalar.
birçok esnaf batacaktır, birçok kişi işsiz kalacaktır diye düşünmekteyim.
Umarım yanılırım.