Faizler yüksek olduğu için parasını faizde tutuyor faizler yüksek olduğu için daire satılmıyor nakiti olan fiyatı eziyor maliyetler artarken inşaat o derece artmıyor faizler düşerse piyasada canlanır bankada olan nakit piyasaya girer faiz düşerse krediler ucuzlar daire satılır ama daire fiyatları %50-60 artar bana göre kimse sorsak piyasa durgun ticaret yok diyor esnaflar birer birer kepenk kapatıyor ama diğer yandan da kimse lüksten taviz vermiyor Allah sonumuzu hayır eylesin