Tasarruf tedbirleri başlamadan darbesini tüm kurumlara vurdu. Hatta neredeyse her ay tasarruf tedbirleri adı altında personele online eğitim izlettiriliyor.
Monitörlerinizi en düşük çözünürlükte kullanın, enerji verimliliği yaratın. Suyu az tüketin, elektriği gereksiz kullanmayın vs. vs.
Afedersiniz, işemeyin temizlik malzemesi kullanmayın denilecek neredeyse
Kurumlar esnafla iş yapamıyor, ihale yapamıyor. Gerekli görülmedikçe para harcatılmıyor.
En basitinden yüzlerce belki binlerce usta öğretici, Halk Eğitim'deki kısıtlamalar nedeniyle kurs açamadı.