utgard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ruhsat sahibi satisi vermediginden yada ruhsata sahibine ulasilmadigindan,veya çalıntı olduğundan aracın üzerinde hak mahrumiyeti olabilir. Yani size satışını vermeyecek, aracı verecek sadece. Uzak durun
Tamam hocam şimdi anladım resmi olarak araba benim olmayacak yani. Teşekkür ederim.