turbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ns ayarlama alanı klitli, wix sunucularında işlem yapabilirsin. Çözüm yokmu var tabiki. a kaydı ve CNAME ayarlarını yapabilrsen.
Hocam peki problem oluyor mu hesap kapanması gibi? 50-60 tane domain kayıt etmeyi düşünüyorum