Polis sizin kimlik bilgilerinizi asla ve kat’a kimseye vermez, veremez. Bir emniyet mensubu olarak söylüyorum. Ama dava dosyası mahkeme çağrı kâğıdında tüm bilgiler oluyor yani bu polislik bir durum değil.

siz iyilik yaptınız evet. Ama polis buna kafasına göre işlem yapamaz. Bir ifade yani beyan olmalı ki burada beyan sizden alınmazsa maalesef dosya boşta kalır. Mahkemeye gitmenizi öneririm. İlk bilgi sizden olduğu için tanık da olsanız sizi öyle ya da böyle dinlemek isteyecektir hakim