mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence güzel bir tasarım, ama bazı küçük sorunlar tespit ettim.



Mobil menü widgetı için tam genişlik dersen yanda değil tüm genişliği kullanır. bir de tarayıcı ekranını biraz küçülttüğümde vs logo ve başlıklar biraz büyük duruyor. örneğin burada sağdan biraz fazla boşluk mevcut. eline sağlık tema için
Merhaba. Aslında bilinçli olarak öyle ayarladım. Site Logo + Mobile Hamburger Menu aynı konteynırda. Kullanıcı talebine göre update edilebilir elbette.