Dostlar selamlar,
3 Arkadaş nisan mayıs gibi İtalya'ya gitmek istiyoruz 6-7 günlüğüne, Daha önce 3-4 ülkeye giriş çıkışım var(balkanlar). Hiç Vize başvurusunda bulunmadım, yaşım 23.
4 Senedir Bağkurluyum, düzenli vergimi ödüyorum. Kendi üzerime şahsi aracım var. Her hangi sicil kaydım yok, Banka hesaplarıma da aylık ortalama 100-150k arası para girip çıkıyor.
Sizce sonuç ne olur ? En az para kaptırarak nasıl danışmanlık alırım ve başvurabilirim ?