bence güzel bir tasarım, ama bazı küçük sorunlar tespit ettim.
Mobil menü widgetı için tam genişlik dersen yanda değil tüm genişliği kullanır. bir de tarayıcı ekranını biraz küçülttüğümde vs logo ve başlıklar biraz büyük duruyor. örneğin burada sağdan biraz fazla boşluk mevcut. eline sağlık tema için