hocam Adidastan aldığım tüm ürünlerin topuk kısımlarında 3 ayı geçmeden yırtılma yaşanıyor giy çıkardan kaynaklı diyeceğim başka markalarda bunu yaşamıyorum. Ve değişimli kullanım yapıyorum.
Selamlar,
Hocam bu olay genelde ayakkabının topuk astarından dolayı oluyor astarı ince olur bazı modellerin, lostlardan astar ekletebilirsiniz kullanışlı olur