ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 Senem Adidas'ta geçti ürünler ile ilgili bir soru sormak isteyen varsa sorabilirsiniz arkadaşlar, elimden geldiğince yardımcı çalışırım
hocam Adidas’tan aldığım tüm ürünlerin topuk kısımlarında 3 ayı geçmeden yırtılma yaşanıyor giy çıkardan kaynaklı diyeceğim başka markalarda bunu yaşamıyorum. Ve değişimli kullanım yapıyorum.