_muzaffer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabı acma değil de sadece Maillerinize erişmek yeter li mi hocam. Yeterli ise yöntem onerebilirim

SKYPE yi kullanmamız gerek hocam