Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yürüyüş ya da koşu ayakkabısı aldım 3 4 defa genel olarak daha ilk sağlam yürüyüş ten sonra altındaki yazı gidiyor sonra ilk aylarda topuk kısmındaki yumuşak parça gitti. Siz hangi ayakkabıyı önerirsiniz sağlam. Ayrıca trekking için ne önerirsiniz?
Benim de çoğu ayakkabım Adidas, ancak silinme problemi çok sonradan ortaya çıktı. Bu sorunun sebeplerinden biri, ayakkabıyı sürekli giymek. Ayakkabılarınızı en fazla iki gün üst üste giymenizi, varsa 3-4 çift ayakkabıyı dönüşümlü olarak kullanmanızı tavsiye ederim. Bu hem ayakkabılarınızın ömrünü uzatır hem de ayak sağlığınız için faydalı olur.

Trekking içinse hocam adidas terrex, ve salomon öneririm