Merhabalar mobil uygulamamı satışa sunmak istiyorum. 2 Aydır kayıtlıyım. Ticari puanım yok ticari puanı nasıl kazanırım bu birinci sorum.? İkinci sorum ticari puan kazanmayı beklemeden BİREYSEL OLARAK Hangi premium üyeliği alarak mobil uygulamalarımı satışa koyabilirim ? Üçüncü sorum mobil uygulamalarımı satışa sunarken şu kesinlikle yasak dediğiniz bir olay varmı ? Kısaca bilgi verirseniz sevinirim. Nizami bir şekilde siteyi kullanmak istiyorum. Ayrıca ticari puan kazanmak için satan kişiye nasıl ödeme yapacağım ? Veyahut ben satışa koyduğum ürün için nasıl ödeme alacağım ? Birde Profil fotoğrafı koydum yaklaşık 1 saat oldu fakat hala görünmüyor. Detaylı bilgi aktarımı yaparsanız sevinirim