FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş anlamamakta çok ısrar ediyor. Kısacası kazandığın her kuruşun vergisini vermek zorundasın. Devlet bunu takip ediyor. İlk önce şirketini kur ve yaptığın işlere fatura kesmeyi öğren ondan sonra ödeme sistemi entegrasyonları yapabilirsin. Aksi taktirde başın çok ağrıyacaktır.
Yaşı ufak muhtemelen kardeşimizin konunun ciddiyetinin farkında değil. Biz yol gösterelim ona risk alıp almamak ona kalmış.