LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum ya sen yazılanları anlamıyorsun yada anlamak istemiyorsun, yada dalga geçiyorsun.

1. Soruna gelecek olursak, paytr epin ve random ürün satanlar için biraz zor pos vermekte.
2- Evet vergi levhasız paytr kullanabilirsiniz.
3- Sanal posdan yaptığınız tüm satışlar vergi dairesine bildiriyor, ister shopier kullanın ister paytr kullanın hiç farketmez.
4- İşlem hacminiz yüksek olduğu için 800 adet satış yaptığınızı belirtmişsiniz, şöyle açıklayayım kesilmeyen her fatura için 3.500 TL ceza yazılmakta. Vergi cezaları dahil değil.

İşlem hacminiz yüksek ise muhasebe ile anlaşın ve şahıs şirketi kurun.
Okurken ben delirdim, onlarca tecrübeli üye arkadaşa bu işin yasal olmadığını, ciddi cezalar alacağını ve bundan kaçamayacağını anlatmış ama o cool tavırlarla bu mesajları geçip işini nasıl yapacağı üzerinde ısrarla çözüm aramaya çalışmış. Sizin de dediğiniz gibi 1. ihtimal dalga geçiyor olması, 2. ihtimal yasal olmayan yöntemlerle ödemeyi başka hesaplara alması, 3. ihtimalde anlama sorunu olması. Bence fazla iyi niyetli forum üyelerimiz var, canla başla hala anlatmaya yol göstermeye çalışmışlar. Bırakın yolu açık olsun...