Merhaba arkadaşlar! 😊

SEO konusunda tecrübelerimden ve birkaç ufak tüyodan bahsetmek istiyorum. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki SEO dediğimiz kavram, kullanıcı deneyimiyle oldukça yakından ilişkilidir. Hatta bana göre SEO'nun en güçlü temel taşı kullanıcı deneyimidir. Google açısından baktığımızda, binanın temelini sağlam kurmak ve güçlü bir marka imajı vermek çok kıymetli.

Site içi SEO ve teknik SEO’ya dikkat ederek, sitenizi bu doğrultuda bir marka algısıyla optimize etmek her zaman daha etkili olacaktır. Ayrıca şunu unutmamak lazım: Kendinizi her zaman bir kullanıcı gibi düşünmelisiniz. Eğer bu kelimede veya terimde arama yapsaydınız, hangi bilgilere ulaşmak isterdiniz? Hangi içerikler sizi tatmin ederdi? Sayfanızı optimize ederken bu bakış açısıyla hareket etmek gerçekten fark yaratıyor.
Görselde paylaştığım verilere bakacak olursak, Google’ın gözünde arka planda backlink veya dış SEO çalışması yapmadan yakaladığım bu başarıyı iki temel odak noktama borçluyum:

Kullanıcı Deneyimi
Otoriter bir İmaj

Yıllardır SEO Sürecini yönetmiş olduğum bu site adresinin Search Console verilerinde göreceğiniz üzere, bu gibi konuları ince eleyip sık dokuduğumuz müddetçe başarı kaçınılmaz oluyor.

Bu iki unsur bu site özelinde SEO sürecimde benim için çok etkili oldu. Umarım sizin için de faydalı olur. Herkese başarılar dilerim, takıldığınız yerlerde sorularınızı bekliyorum. 😊