2018/25 Ocak-25 Şubat tarihlerinde çapa tıpta doğan tüm kiz bebeklerin adını bilge koydum, kulaklarına da okudum üfledim🤗pişman değilim💪🏻
Kulağına adını üfleme olayını anlamadım? Sağ kulağa ezan sol kulağa gamet okunuyorda isim konarken, kulağa üfleme olayı nedir..?