Hocam selamlar,
Öncelikle geçmiş olsun dileklerimi sunman istiyorum. Bir psikolog olarak yazılan yazıları görünce insanların depresyon ve anksiyete terimlerinden çıkardıkları anlamlara çok şaşırdım ve bunlar için size önerdikleri çözüm yolları vahşet ötesi. Belki mizah peşinde olabilirler ama bu hastalıklar basite alınabilecek hastalık türleri değil. Psikolojik rahatsızlıklar çok başka. Dişin ağrısa dişçiye gidersin çektirirsin ama bu öyle değil. Depresyon ve anksiyete alanında yüzlerce seansa girip çıktım. Size vereceğim ilk tavsiye internet üzerinden sorununuza çözüm aramak olmamalı. Psikiyatrik bir tanı aldınız mı bilmiyorum. Eğer yaşadığınız durum sizde işlevsizlik yaratıyorsa kesinlikle psikoloğa başvurmalısınız. Psikolojik rahatsızlıklar yalnız başınıza atlatabileceğiniz bir rahatsızlık değil.
Hastalığın adı aynı olsa da herkesin üzerinde yarattığı etki çok başka. O yüzden hastalıklar kişiye özeldir.
Depresyon ile ilgili bu yazıya da göz atabilirsiniz:
https://www.mertarslan.com.tr/depres...vi-yontemleri/