Kış ayının gelmesiyle birlikte mi oldu veya hayat şartlarından dolayı mı her şeyin üst üte gelmesinden dolayı mı pek bilmiyorum ama anksiyete ve depresyon peşimi bırakmıyor. Aşırı kötü hissediyorum. Genelde her yıl bu ruh haline büründüğüm oluyor. Ama nasıl geçecek bilmiyorum. Bu durumla nasıl baş ediyorsunuz? Sizce ne yapmak lazım?
Hocam sevdiğim veya çok istediğim şeylere para harcamak bana iyi geliyor. Örnek aldığım kişilerin kitabını okumak, videolarını izlemek veya eğitimine katılmak gibi şeyler de yükseltiyor. Bir de profesyonel destek almak, birine derdimi anlatıp anlaşılmış hissetmek de her türlü iyi geliyor.