ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bunu biliyorum. Ben şuanda nasıl bir evrak istemeliyim ki bu adama o dairenin sahibi olduğuna kanaat getireyim.
hiçbir şey yapamazsın , banka borc ödendikten 1-2 hafta sonra tokiye bilgi veriyor ozaman zarfı içerisinde tapu gelmeden bir şey olmaz tapu gelse sen bilemezsin. biraz sıkıntılı durum , şöyle olur borcu ile devir etmesi lazım borç ödemeden, hepsi size kalır toki emlak konut üzerinden yapıyor bu bilgiler alt ve orta gelir konutları içindir.