Basit hocam. Hayatındaki Pozitif şeyleri artırman gerekiyor.
Mesela sokakta yürüyorsun bir tarafta kavga eden insnalar var bağırış çağırış varken yolun diğer tarafında kuş sesleri falan var ha işte sen kafanı kuşlara çeviriyorsun. Negatif depresif insnalar hayatın güzel taraflarını bakamadiklari için beyin endorfinden uzak.
Ha yine de Her şey kötü diyorsan bir hastaneye git acı çeken insanların yanında yürü belkide bakış açın değişebilir.
Hayat bir Terazi ortalarda durmak gerek.