cekerdo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler, aklıma gelmemişti. Kazandığımıda oraya vereyim
O şekilde düşünmeyin lütfen bu şekilde düşündüğünüzde biz vergi ödeyenlere de hakaret etmiş oluyorsunuz. Ben keyfimden bu gün 17.000TL KDV li fatura kesmedim.