Civic bmw geçmek iyidirde sıfır bmw alırsan iyidir hele eski model yüksek km alırsan bu civicten direk sanayide kalfalığa geçmekle aynıdır. BMW ilk sahibi biner gerisine ise BMW biner derler hep nedense temiz bulursan 320d değerlendir
İşte en korktuğum nokta bu BMW sanayiyi sever konusu beni korkutuyor 2015 üzeri model düşünüyoruz
Bmw=Benimle Masrafa varmısın
Civic sonrası gecilcek araba A4 olur yada A5
Audi Volkswagen ile aynı diye düşünmedik çünkü Passat kullandık daha onceden
Merhaba,
Öncelikle bütçe belirtmemişsiniz,
Civic'ten BMW geçmenin yanlış bir tarafı yok, Japon arabaları Alman arabalarından her zaman kalite açısından düşüktür. O yüzden +1 cepte.
Gelelim BMW tarafına;
Önceliğiniz düşük km b47 ya da n47 motor kodlu dizel 190/184 HP motoru tercih edebilirsiniz.
Yok bütçem düşük derseniz benzinli 3.20i ED.
Paket olarak benzinde 40th. year edition, dizel de ise Edition M Sport paket tavsiye ederim en doluları bunlar.
Bütçem daha da düşük derseniz yine konuşuruz inşallah.
Çok teşekkür ederim bu değerli yorumunuz için 2015 ve üzeri düşünüyoruz nasipse bu yorumunuzu dikkate alacağım