Selamlar,

Geçen Haziran 2024 itibaren OVH templateleri arasından ESXleri kaldırdı Broadcom firmasının VMware bünyesine alma sonucu. Bunun üzerine ESX kurulumları için KVM kullanmamız gerektiğini veya BYOI (Bring your own image).

Satın almış olduğumuz sunucuda maalesef Java KVM mevcut değil bu yüzden ISO eklenmiyor ve BYOI üzerinden bir türlü beceremedik.

Bu sorunu yaşayıp çözmüş olan var mı aramızda? Nasıl kurabiliriz ESX?

Şimdiden her cevap için teşekkürler