Arduino ile yapsan diyelim sırf malzemeler ve yüzlerce simden bahsediyorsun o fiyata kapatamazsın bile hocam bence

o fiyatlara mal edenler toplu üretim yapanlar oluyor zaten en ucuza veriyorlar diye düşünüyorum.
Haklısınız hocam, ben de az önce baktım. Sadece sim modülleri bile 600tl/adet'ten başlıyor