DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle düşünmen çok yersiz. Bana günde mutlaka öyle müşteri gelir ki açıkça malı benden alma, şehrindeki x parçacıdan al derim. Niye? Benden alırsa kargo ile daha fazla rakam ödeyecek. Benim işim, benim kazancım ama karşıdaki da insan onu da düşünmek gerekmez mi?
Yoo neden düşüneyim ki karşıdaki insanı? Benim düşüneceğim tek şey hizmetimi doğru düzgün vermek, gerisi beni ilgilendirmez. Hiç öyle triplere girmedim hayatım boyunca adam gelmiş benden hizmeti almak istiyor, doğru bilgi verip işimi de hakkıyla yaparım olur biter.