EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O iş kişinin mesleği olabilir, mesleğini neden ücretsiz icra etsin ki.
Böyle düşünmen çok yersiz. Bana günde mutlaka öyle müşteri gelir ki açıkça malı benden alma, şehrindeki x parçacıdan al derim. Niye? Benden alırsa kargo ile daha fazla rakam ödeyecek. Benim işim, benim kazancım ama karşıdaki da insan onu da düşünmek gerekmez mi?