Abisi laf ediyor diye kız mı kaçırılır?
Siz çok Mardin filmi izlemişsiniz beyler. Finalde başrol vurulup ağır çekim yere düşerken duygusal ağıt müziği giriyor değil mi? Kız da beyaz elbiseler içinde sahilde yürürken film bitiyor.
İnsan kurduğu cümlelerin nereye gittiğini bir durup düşünmeli. Kolay mı öyle birinin kızına çökmek? Bir elde hamburger, bir elde klavye olunca böyle tavsiyeler çıkabiliyor.
Kızın abisini kalabalık bir çay bahçesine davet edin hocam. Biraz sohbet edin, size ısınsın. Niyetinizi belli edin. Ayrıca nasıl bir insan olduğunu gözlemleyin.
"O seni bırakmak zorunda kalır." cümlesi pek hoşuma gitmedi benim. Cümleyi nasıl bir bağlamda kurdu, tartmak lazım. Dünyada başka kızlar da var, sizden bir tane daha yok.