Kız arkadaşımın abisi hakkımda o takılan eden biri demiş. İstemiyorum demiş ya sen onu bırakırsın ya da o seni bırakmak zorunda kalır vsvs demiş. 2 Yıldır birlikteyiz birbirimizi tanıyoruz arada ayrıl barışlar oldu tabi ki ama abisi hakkımda böyle düşünüyor. Bana fiziksel olarak bişey yapamaz ondan eminim fakat bu düşüncelerden bu adamı nasıl vazgeçireceğim. Tek dediği şey istemiyorum diyor. Fikirlerinize ihtiyacım var.