selam arkadaşlar.
Ortalama günlük 15-20 arası sipariş aldığım bir eticaret sitem var.
Gerek artan maliyetler gerekse devletin yüksek vergi ceza yaptırımlarına maruz kalmamak adına,
4 sene boyunca SADECE kapıda nakit + kapıda kart. + havale olarak çalışmıştık.Shopier son 1yıldır bizde aktif.
ETİCARET TEECRÜBELİ ARKADAŞLARA SORUM ŞU.
Shopier enttgre posu siteden kaldırırsak. sadece ödeme yöntemi:
-Kapıda nakit
- Kapıda K.k
-havalee yapıp Shopier 3d kapaıtırsak sizzcee yüzde kaç satışımız düşer,zarar görür müyüz yoksa kapıda kartla alışveriş yapıp devam. edermi müşteri?
Full kartı kapaıp döneyim diyoum.Sizin fikriniz nedirr?
Bunun cevabını siz verebilirsiniz hocam, misal günde 20 sipariş ayda 600 sipariş yapar, 600 siparişin kaçı kapıda nakit, havale ? Kaçı kredi kartı?
Etkileneceğiniz rakamı kendiniz hesaplayabilirsiniz, size önerim kaldırmamanız yönünde olur.