selam arkadaşlar.
Ortalama günlük 15-20 arası sipariş aldığım bir eticaret sitem var.
Gerek artan maliyetler gerekse devletin yüksek vergi ceza yaptırımlarına maruz kalmamak adına,
4 sene boyunca SADECE kapıda nakit + kapıda kart. + havale olarak çalışmıştık.Shopier son 1yıldır bizde aktif.
ETİCARET TEECRÜBELİ ARKADAŞLARA SORUM ŞU.
Shopier enttgre posu siteden kaldırırsak. sadece ödeme yöntemi:
-Kapıda nakit
- Kapıda K.k
-havalee yapıp Shopier 3d kapaıtırsak sizzcee yüzde kaç satışımız düşer,zarar görür müyüz yoksa kapıda kartla alışveriş yapıp devam. edermi müşteri?
Full kartı kapaıp döneyim diyoum.Sizin fikriniz nedirr?