selam arkadaşlar.

Ortalama günlük 15-20 arası sipariş aldığım bir eticaret sitem var.

Gerek artan maliyetler gerekse devletin yüksek vergi ceza yaptırımlarına maruz kalmamak adına,

4 sene boyunca SADECE kapıda nakit + kapıda kart. + havale olarak çalışmıştık.Shopier son 1yıldır bizde aktif.

ETİCARET TEECRÜBELİ ARKADAŞLARA SORUM ŞU.

Shopier enttgre posu siteden kaldırırsak. sadece ödeme yöntemi:

-Kapıda nakit
- Kapıda K.k
-havalee yapıp Shopier 3d kapaıtırsak sizzcee yüzde kaç satışımız düşer,zarar görür müyüz yoksa kapıda kartla alışveriş yapıp devam. edermi müşteri?

Full kartı kapaıp döneyim diyoum.Sizin fikriniz nedirr?