bugün sunucu değiştirirken cloudpanelden aapanel e geçtim. openlitespeed + php + mysql şu an problemsiz
Bende aynı durumdayım. CloudPanel'in sınırlamasından biraz sıkıldım, aaPanel'e geçmeyi düşünüyordum.
Ne durumdasınız, memnun musunuz?
aaPanel, FASTPANEL, virtualmin ve Webinoly LEMP stack şu aralar biraz popüler.
aaPanel'e bu aralar sıcak bakıyorum, denemek istiyorum. Teşekkürler.