brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün sunucu değiştirirken cloudpanelden aapanel e geçtim. openlitespeed + php + mysql şu an problemsiz
Bende aynı durumdayım. CloudPanel'in sınırlamasından biraz sıkıldım, aaPanel'e geçmeyi düşünüyordum.
Ne durumdasınız, memnun musunuz?

CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aaPanel, FASTPANEL, virtualmin ve Webinoly LEMP stack şu aralar biraz popüler.
aaPanel'e bu aralar sıcak bakıyorum, denemek istiyorum. Teşekkürler.