Kanıtlarınızla birlikte iletirseniz süresiz uzaklaştırılır. Yasal olarak da hakkınızı arayabilirsiniz.
Bunu Forum olarak belirtmeye gerek yok bence. Buranın 200.000 üyesi ve binlerce ziyaretçisi var.
Dünya'nın her yerinde olduğu gibi her telden insan olacaktır. Başlık seçimi 20-30 kişilik bir yer belirtir gibi olmuş.