dudbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözünüz kapalı alın hocam pagespeed düşüktü ticket açtım üst pakete geçmek istiyorum diye. Destek ekipleri üst pakete geçmenize gerek yok scriptinizde ki hataları ayıklamalısınız dediler. Gerçekten sorun bendeymiş DA-ekonomi2 Paketi gayet yeterli hocam sizin sistemi bilmediğim için yorum yapamıyorum tabi.
Altyapınız nedir hocam?