Gözünüz kapalı alın hocam pagespeed düşüktü ticket açtım üst pakete geçmek istiyorum diye. Destek ekipleri üst pakete geçmenize gerek yok scriptinizde ki hataları ayıklamalısınız dediler. Gerçekten sorun bendeymiş

DA-ekonomi2 Paketi gayet yeterli hocam sizin sistemi bilmediğim için yorum yapamıyorum tabi.