Bir kira 20bin, 20 bin de yemek fatura vs olsa. 40bin TLye çalışan biri karın tokluğuna çalışıyor demektir.
Aynı fikirdeyim. Aile evinde kalmak ya da 2 kişi yaşama oranı gittikçe artıyor. Maaş artmıyorsa gider düşürülür gibi bir denklem kurulmak zorunda kalmış.
Bir de işveren tarafından baktığınızda 40 bin net verdiğiniz kişi asla mutlu değil. 50 bin verseniz 10 bin lira ile haftada 1 kere yemeğe çıkabilir en fazla. 60 verseniz yine bir şey değişmiyor.
Böyle bir durumda işveren olmak da işçi olmak da mantıksızlaşıyor. Vizenin önünü kapatmasalar şimdi sadece mülteciler kalırdı sanırım. Onlar da meçhul.