Konu
Maaş-ekonomi çıkmazı...
31-10-2024, 20:18:16
#8
Mel1h
ben saati 40 tl ye çalışıyordum hocam. İşten çıktım şimdi Freelance işler bulmaya yapmaya çalışıyorum. Öğrenciyim üstelik giderlerim ve ödemelerim var. Durumlar kötü