Doğru cümle kuruyorsunuz ama konuyu incelemediniz sanırım hocam. Saatte 1000 TL ödüyorsanız ben size çalışayım.
Ah, ben yorum yazarken bunu görmemiştim. Görsel yüklenmemişti. Saatlik 1.000TL istemek tamamen şov. Bunların troll olduğunu sanıyorum. Ya da döviz bazlı düşünüp ona göre mi söylüyorlar acaba diyeceğim de yok. Bu tamamen şov. Pollyanna olmanın lüzumu yok yani