Konu
Bir neslin oyunu moorhuhn 🤤
31-10-2024, 19:27:10
#8
ForReaL
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.microsoft.com/tr-tr/p/mo...ot:overviewtab
Bu sanki yeni bir sürümü gibi benimki karlı idi 3₺ ye ne kaldı ya 🤣 çikolata bile alamıyoruz