SosyalPartnerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizlere de cevap vereyim hocam art niyetim olsa yaklaşımım bu şekilde olmaz gayet saygılı bir şekilde sizlere hitap ettim ve neden ben diye sordum ayrı olarak sizlere yazmadığım bir yoruma sizin yorum atmanız daha daha daha absürt eğer forumda ki görevinizden hariç avukatlık yapıyorsanız bilmek isterim saygılar hocam
Beni etiketlemişsiniz ona istinaden ben cevap verdim. Hangi mesajınızı alıntı yaptığımın önemi yok bence. Vermek istediğim mesaj belli. Sizin konunuzu da baltalama gibi bir niyetim yok. Aslında yönetimin görmesi adına da yazdım. Report ederek mesajları kaldırtabilirsiniz. Forumda bir görevim yok ve 2 alanda mesleğim var ama bunun bir önemi de yok. Sizi aydınlatmışımdır umarım.