SosyalPartnerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.olarak açtığım konu satış konusu bile değil bir fikir&yardım konusu bu konuya yazmanız aşırı absürt
2.olarak diğer yorumlarınıza baktığımda herhangi bir satış konusuna veya fikir yardım konusunda bu tarz bir yorumunuza rastlamadım gözümden de kaçmış olabilir hocam saygılar
Günde en az 10 tane yorum satın alma konusu açılıyor. Arkadaş nasıl denk gelmemiş hayret.? Nerdeyse 7/24 forumda aktif.😀 Beni engellediği için etiketliyemiyorum.🙂 Bedava olunca yorum yazmış ama yorum satanlar için size yaptığı yorumu onlara yapmamış.😀 İlginç..