LyFalco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzülmeyin hocam herkes kendini haftada minimum olmak kaydıyla bir işyerine 45 saatliğine kiralıyor.
ve bir ömür böylece yok oluyor. Çoğumuz istemediğimiz yerlerdeyiz. Belki de sevmediğimiz işleri yapıyoruz ya da yapmak zorundayız. Netice de bir hiç uğruna eriyor. Değerli olan zamanı değersiz olanla takas etmek nasıl bir çılgınlık?

Hocam ben umudu hala taşıyorum ve her zaman gülüyorum. Size de tavsiye ederim. Herkesin zamanı farklı. Umarım hepimiz için güzel şeyleri bir kapıda bekliyordur. Teşekkürler.