obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askerlik şubesine gidip yedek astsubay olarak başvuru yapmak istediğinizi söyleyin tabi bunun için lisans mezunu olmanız gerekiyor
Teşekkürler hocam, fakat yedek astsubay myo ve lisanstan alım yapıyor.