Hocam ben kurslarımda var. Ama "Udemy" i kullanıyorum. Yani sizde Udemy'e rakip oluyorsunuz. Hayırlı olsun. Ama eğitim videosu hazırlamayı düşünüyorum yakın zamanda. "UX" ile ilgili. Bu yüzden sizi kayıt edebilirim.
Udemy komisyonlarını anlatmama gerek dahi yoktur diye düşünüyorum. Aynı zamanda direk belirttiğiniz IBAN'a çok çok daha düşük komisyonla işlem gerçekleştirilecek.
Düşünürseniz mutlaka yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyarım