arkadaş hala oy bölüyor diyenler var, bunlar ihale mafyası gibi seçime kimse girmesin sadece CHP girsin muhalefet olarak , demokratik bir seçim ortamında neden oylar bölünsün, sen projelerinle gel belediyelerini düzelt ( bkz. Bolu belediyesi ) terörle arana mesafe koy bak nasıl 1.parti geliyorsun, bu arada benim oyum hakkımı arıyor ben razıyım kendisinden